Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 mai 2011

Cercuri in inaltimea brazilor...






Mi-am facut o ciocolata calda si imi aprind trabucul diminetii mele in biroul de acasa. E trecut de 9,  stau tolanit pe fotoliu si scriu . Stiu ce voi face astazi. Programul meu e simplu si clar...Voi juca sah cu Adi, voi face curatenie, chestii prin bucatarie, voi gati o ciorba si inca ceva, apoi voi trimite o oferta, voi picta ceva, ii voi spune ce simt si voi uda florile,  probabil voi primi vizita unui prieten cu care voi bea un vin, voi vorbi la telefon cateva ore, voi iesi cu Jack . Nu in ordinea asta dar sigur voi puncta tot.
Fara nici o legatura cu activitatile cotidiene imi trec prin minte lucruri confirmate de viata asa ca scriu propunandu-mi sa fac asta zilnic, sau atunci cand e cazul... Astazi e vorba de cercuri si de inaltimea brazilor...si scriu asa:  Intotdeauna castigi si mereu pierzi ceva. Intotdeauna primesti si apoi dai ceva in schimb. Cercurile se deschid si se inchid unul cate unul, tot asa cum se inchide o usa pentru a se deschide alta. Eu am realizat acest fenomen de multa vreme si am inteles ca nimic nu e intamplator. Totul are un scop. Coboram pentru a urca si urcam apoi continuu. Daca iubim si suntem iubiti si mai ales daca credem in noi si in plural, nu vom mai da o asa mare importanta vamilor. Ne speriem doar cand simtim singuratatea si nesiguranta ei. Cercurile se inchid si orice usa inchisa iti da voie sa deschizi o alta usa pe o alta treapta. Concluzionez : cat de profund sunt uneori :)

Gata beau ultima gura de ciocolata calda, mai trag un fum si ma apuc de treaba ...bucataria si gatitul, apoi restul ...ce zi frumoasa...






Despre intalnirea cu mine - 27 mai 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu