Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 mai 2011

Vagonul 7


vreau sa simt clapele tale,
vreau sa-ti cant la singurul pian care stie sa-ti traduca ce simt,
vreau sa auzi degetele mele care mangaie fiecare nota,
vreau sa poti primi cantecul soptit pianului din vagonul 7...
vreau sa cobor apoi pianul pe peronul nostru si acolo,
singuri la lumina clapelor , sa dansam...
sa dansam langa pianul ce va sti sa continue partitura uitata de mine ...
am stins toate luminile din gara,
am aprins clapele pianului,
am rezervat peronul,
am deviat toate trenurile.
ce frumos sopteste anuntul din difuzoare...
Vagonul 7 se opreste romantic in dreptul meu,
iar tu aluneci usor in bratele mele...




4 mai 2011 - Dragoste Albastra

2 comentarii:

  1. urci in trenul iubirii cu un bilet destinat intr-un compartiment plin de miresme ametitoare ...al unui parfum salbatic ....lasandu-te condus in acest refugiu a unor clipe unice si intense ....frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca intelegi asta ... multumesc

    RăspundețiȘtergere