Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 mai 2011

Despre intalnirea cu mine...


Oare cum a început totul? Ce a determinat dragostea mea pentru scenă?
Am urcat în acest tren și nu am coborât încă ...probabil trenul meu nu are stații...
Sunt fericit, am fost fericit și știu că nu pot înceta să trăiesc frumos acest sentiment.
Am făcut în viață ceea ce mi-a plăcut...am avut și sper să am o viață frumoasă. Nu mi-am dorit decât ceea ce am putut realiza și am reușit doar atunci când am știut că pot să duc la sfârșit ce am simțit că vreau să fac.

Am avut multe satisfacții pe scenă și datorită scenei. Am primit aplauze, am fost ovaționat, am plâns de fericire, am tremurat de emoție, am respectat publicul și am fost respectat, am fost iubit și am iubit, am  fost dezamăgit și am suferit, am fost mândru și am câștigat, am fost uitat și amintit. A fost frumos și încă este.
 
Am iubit artiștii, pe unii i-am ajutat să se nască, pe alții i-am adoptat, pe alții i-am certat și i-am uitat...Scena cu lumea ei e o altă planetă și totuși e viață însăși... 
 
 Oare cum a început aventura mea? Acești  30 de ani care au trecut sunt mulți,sunt puțini? Probabil sunt suficienți, sau poate e doar preludiul. În definitiv e o viață de om chiar dacă  totul pare că a început ieri.
Am văzut un spectacol care mi-a plăcut și am simțit că trebuie să fac parte din cei de pe scenă și la o săptămâna după aceasta  am urcat pe acea  scenă cu un moment umoristic într-o productie de succes  în față a 1000 de spectatori, îmi tremura piciorul stâng și nu vedeam nimic doar luminile care mă orbeau ...după 10 minute, dintr-un necunoscut deveneam cineva 'important', un artist în devenire aplaudat...
 
 Așa m-am îndrăgostit de scenă și de public? Așa am început oare?  Au urmat spectacole de brigadă artistică, spectacole de revistă, participări la festivaluri de muzică și umor iar mai târziu am devenit actor-mânuitor păpuși, prezentator,  interpret de muzică pop, solist rock și relizator tv , pentru ca apoi să organizez spectacole, să produc festivaluri și evenimente care contează iar în cele din urmă să manageriez și să lucrez cu majoritatea artiștilor români și cu mulți artiști importanți internaționali...Ce poți să-ți dorești mai mult?

Totul a început cu ambiția mea de a urca pe scenă, iar acum după aproape 30 de ani știu ca mai sunt multe de spus. Acum multi ani am hotarat ca e bine sa aștern pe hârtie  întâmplările trăite frumos, întâlnirile mele cu oameni minunați , frânturi din  viata mea cu bune  cu rele. Am tot amânat. Probabil e târziu, sau abia acum e momentul sa încep demersul acesta greu dar simplu  si atat de firesc totuși.

Începând de astăzi sunteți prietenii mei...
Incepand de maine puteti fi martorii intalnirii cu mine...

(Despre intalnirea cu mine - fragment )

Un comentariu:

  1. Eu cred ca e o idee buna sa asterneti pe hartie intalnire d-voastra cu ceilalti si cu sine insiva.
    Chiar ati avea ce scrie. Va doresc: BAFTA!

    RăspundețiȘtergere