Totalul afișărilor de pagină

marți, 17 mai 2011

"Iubirea nu are valabilitate"




Iubirea nu are valabilitate, asa este.
Dar pentru a fi sigur de asta
citeste totusi pospectul invatand intai alfabetul simtirii...
Daca stii sa simti, inseamna ca poti citi,
daca poti citi,  inseamna ca stii ce e iubirea …
Eu simt tot mai multe litere si deja vad propozitiile …
ajung curand si la fraze...
In prospect scrie sa urci muntele pentru a ajunge in pisc.
Acolo e cheia rebusului tau.
Asezi cub peste cub, mai faci un pas,
descifrezi patratel dupa patratel, te apropii urcand...
Inveti literele si le asezi in cuvinte.
Formezi propozitiile ce se cladesc in frazele
care iau forma scarii tale.
Da, ajung curand la fraze...
urc treapta dupa treapta.
Urc, mai am putin draga mea , ai rabdare te rog.
Te ajung...



17 mai 2011 - Dragoste Albastra

4 comentarii:

  1. am citit prospectul .....frumoasa continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si cand am sa te ajung , iubito , lasa-ma sa asez fiecare fraza scrisa pe un panou care aripi va prinde si intiparit in privirea ta va salaslui ....stii de ce fac toate astea , iubito ? pentru ca nu e zi sa nu iti scriu si sa nu ma las scaldat de dragostea ta .... m-ai invatat cu pasi mici sa ajung pe podiumul unde tu , cu multa rabdare , m-ai asteptat si mi-ai daruit cel mai frumos cadou : te iubesc !!!!........am facut si o continuare , sper sa iti placa Dan ! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu exista continuare spusa sau scrisa, continuarea se simte...de aia trebuie invatat alfabetul...

    RăspundețiȘtergere
  4. ma omori cu alfabetul ......poti sa arati cuiva dragostea prin cuvinte scrise sau soptite , prin atingeri , prin gestica , prin privire .Ai la indemana orice ca sa iti demonstrezi iubirea , trebuie doar sa o faci , sa profiti ......:)))

    RăspundețiȘtergere