Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 iunie 2011

Dor de floarea albastra



Am un lan de flori de camp, imi place sa-l privesc, imi place sa-i observ frumusetea impecabila si sa simt fiecare floare in parte. Poate parea greu sau imposibil, dar poti incerca si tu sa vezi florile din jurul tau asa poti sigur sa te vezi pe tine.
Intre multele flori cu petale albe exista o floare mai frumoasa decat celelalte, o floare mai deosebita. Nu stiu cum a reusit floarea mea sa se strecoare intre ele sau poate o vad doar eu... Asa am crezut...O vad doar eu, o simt doar eu? Nu ...De curand fluturele meu prieten a observat-o si el si s-a grabit sa o sarute. Nu mi-am amintit cand l-am rugat sa faca asta in locul meu, dar m-am bucurat mult. Parca recunosteam acele aripi ca fiind ale mele, cum recunosteam si tremurul  fericit al florii...putea fi un deja vu, dar nu era...
Acum cred ca fluturele eram eu ...
Acum stiu si inteleg mai bine ...abia astept sa-mi schimb aripile si sa-mi intalnesc iar floarea.
Voi incerca sa o imbratisez cu aripile mele noi si sa nu-i mai dau drumul...


8 iunie 2011 - Dragoste albastra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu