Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 iunie 2011

Cu Klaus la un Jack si o Cola


Acum cativa ani Scorpions au cantat la Cerbul de Aur. Atunci lucram cu Sfinx Experience CDA  asigurand tehnica festivalului si o parte din productie.Tot in acea perioada ma ocupam si de trupa Millenium din Chisinau, trupa laureata in acel an la 'Cerb'. In fiecare seara dupa concerte aveau loc cantari cu artistii participanti si sprituri doppo festival. Printre altii am cantat si eu cu Millenium doua piese, iar  la coborarea de pe scena,  trecand printre artisti am dat mana cu  Klaus Meine - solistul de la "Scorpions" care s-a ridicat de la masa si m-a imbratisat. invitandu-ma apoi sa bem un 'Jack' si o Cola. A fost o seara frumoasa...Acum "Klaus is in town" are concert la Bucuresti, eu am invitatie dar nu prea am chef sa merg la eveniment. Nu stiu de ce. Imi place Scorpions, imi place rock-ul. Sa merg, sa nu merg? Poate dau invitatiile cuiva ...Deocamdata beau un 'Jack' si o Cola...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu