Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iunie 2011

Pepe, sport extrem...

Am participat la un eveniment cu multe vedete. Vali Craciunescu a prezentat acel eveniment caritabil la care s-au strans multi bani pentru o cauza buna. S-a baut sampanie, s-a socializat, s-a licitat si multi oameni cu inima mare au platit sute sau mii de euro pentru a ajuta copii. Un eveniment reusit organizat la M'ora champagne bar boutique,  de un om care pe langa faptul ca a asigurat totul, a sponsorizat mult si a licitat alaturi de toti invitatii...respect Rares.
Nu am inteles insa de ce e atat de important sa scoatem in evidenta lucrurile urate in permanenta. Prezenta lui Pepe a fost vanata. Poate si el a provocat asta. oricum acesta a fost sentimentul meu. Pepe a venit m-a salutat jovial, a vorbit si a salutat frumos pe toata lumea, e un personaj placut, pacat insa...
Poate e o strategie de autoaparare placerea cu care da interviuri si vorbeste despre Zavoranca. Oricum ce se intampla intre el si Oana este foarte urat si mare pacat ca Pepe se lasa antrenat in asta . Am crezut ca este dincolo de stacheta joasa a Oanei. Nu trebuie sa intri in competitie cu cel pe care l-ai iubit si respectat, nu trebuie sa iesi invingator din orice lupta. Probabil ca  la prima vedere castigi, dar nu uita ca fara sa vrei ai agatat de gat acelasi bolovan care se ingreuneaza cu fiecare minut  ...Lasa totul asa cum este Pepe...Las-o pe Oana sa-si rupa gatul singura, nu incerca si tu sa vezi cum e asta...
Am lucrat cu Pepe cu placere in trecut , este un artist serios si iubit de public. Nu am inteles insa asocierea sa cu  Zavoranca si nici nu era treaba mea sa inteleg asta. Pacat insa ca totul se termina cu strigaturi si scandal. Nu ceri inapoi o floare daruita si nu o arunci in cotet pentru degustare...
Pro Tv-ul cauta scandal, si Antena, si OTV-ul , toti...



Lasa-i Pepe pana nu e prea tarziu...e o schimbare de imagine care te afecteaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu